Biográfia

2009.11.23 16:29

 

Horváth Éva vagyok.
1978. november 23-án születtem Budapesten.

 

Első fontosabb tanulmányaimat a Gyakorló utcai Közgazdasági Szakközépiskolában kezdtem, mert bármilyen hihetetlen imádtam a matematikát, a statisztikát és a számvitelt is.
Ekkor kezdtem el foglalkozni a szépségszakmával, gyűjtöttem a leghíresebb modellek fotóit, beiratkoztam még egy modelliskolába is, sőt, még modelltáborban is jártam!

Csöppnyi szabadidőmben sportolok: futok, boxolok, bikram jógára járok. Imádok búvárkodni és emellett szeretnék minél több csodálatos helyre eljutni a világban, (de hát ki nem…?).

Ezenkívűl szívemen viselem a beteg gyerekek és az állatok sorsát.

 

1997
Elindulok az első versenyemen a Miss Universe Hungary-n, ahol negyedik helyezést érek el

 

1998
Sok-sok munkával és kitartással Magyarország szépségkirálynője leszek

 

1999
Megszerzem a mérlegképes könyvelői minősítést

 

2000 
Első médiaszereplésem, lehetőséget kaptam, hogy én legyek a Szerencsekerék háziasszonya

 

2001
Elindul a Skandináv lottó

 

2003
Elvégeztem az Általános Vállalkozási Főiskola marketing szakirányát

 

2004
Görögországban megnyerem a Miss Tourism Planet szépségversenyt
Beindul Keno-s pályafutásom

 

2006
Végre vége a Budapesti Corvinus Egyetem vállalatgazdálkodási szakának
Elkezdődik az “új életem”: óriási megtiszteltetés volt, amikor felkértek a RTL Klub Szombat Esti Láz című műsorába, ahol Gebei Bálinttal táncoltam, noha karrierünk rövidre sikerült...

 

2007
Megismerem “második családomat” a Cool tévében

 

2008
Életem egyik legnagyobb élménye a "Celeb vagyok ments ki innen!" című produkció Argentínában, ahol a 2. helyen végzek

 

2009
Óriási lehetőséget kapok, hiszen februártól a Reggeli csapatát erősítem
Csatlakozom a Sugarbird tervezőcsapatához Dukai Regina, Bódi Sylvi és Zimány Linda mellé

 

2010
A Glamour Women Of The Year legszebb hajú nő kategóriájának nyertese vagyok
Számomra véget ér a Reggeli vezetése
A Cool Live teljes egészében megszűnik a képernyőn
Megkapom az RTL Klubon a Menetrend című utazási magazinműsor műsorvezetői feladatát
Szeptemberben felkérnek az Éden Hotel háziasszonyi feladataira

 

2011
Túl vagyok életem legnagyobb kalandján: az Éden Hotel kolumbiai forgatása életre szóló élményekkel gazdagított
10 év után újra a Playboy címlapján szerepelek
Ősztől egy nívós szépségcentrum: a ZENA, és a Süel divatmárka arca vagyok
Év végén felkérnek az Éden Hotel 2 háziasszonyának, amit a napsütéses Mexikóban forgatunk

 

2012
Ismét életre szóló élményekkel gazdagodtam, ezúttal Mexikóban, az Éden Hotel 2 forgatásán. 
Március elején érkeztünk haza, és azonnal el is indult a 2. évad, ami nagyon jó nézettséggel és hatalmas sikerrel zárult.

Ősszel 2 új műsorral jelentkezem a Viasat3-on, az egyik a  Fátylat rá! című esküvős realityt Müller Attilával együtt vezetjük, a forgatásnak minden percét élveztem, azt pedig különösen, hogy hosszú évek óta ismét Atti lett a partnerem. A másik pedig az Utazóna, amelyben már nem csak mint műsorvezető, hanem mint szerkesztő is részt veszek, és megtanultam vágni is. 

Decemberben hosszas vívódás után távozom a Sugarbird csapatából! Már egyre kevésbé egyeztek a jövőbeni terveink, ezért közös megegyezéssel döntöttünk az elválás mellett. Ezúton is köszönöm Hedvignek ezt a 3 csodaszép évet!

 

2013
Januártól a Magenta arca vagyok, ahol egy nagyon jó barátommal Karesszal dolgozhatok együtt! Februártól pedig új műsort kapunk Müller Attival a Viasat3-on Sztárkoktél címmel. Sok-sok érdekesség, interjúk színészekkel, rendezőkkel és a Viasat3 más műsorainak kulisszatitkairól is értesülhetnek a nézők. Emellett áprilisban indul A címlaplány, ahol karakteres zsűrivel válogatjuk ki azt az egy hölgyet, aki a HOT! magazin arca lehet egy éven keresztül, illetve elviheti a hárommilliós főnyereményt is.

Szeptemberben szerepet kapok a Tv2 új műsorában, az Édes életben, ahol a nézők egy picit mélyebben pillanthatnak be a hétköznapjaimba

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-modell-musorvezeto-haziasszony-biografia-eletrajz.html