Horváth Éva nem akarja, hogy szerelme tartsa el

2011.10.25 00:00

 

Az egyik legkitartóbb sztár, mert nem tartozik azon modellek közé, akik megelégednének azzal, amit a természet nekik ajándékozott. Éva keményen tanult, két diplomát szerzett, nyelveket beszél, divattervezésbe is fogott, és műsorvezetőként is egyre sikeresebb.

 

Boldogan aratja le munkája gyümölcsét, de nem akar csak a mának élni. Azt mondja, hosszú távra tervez, és nincs az az akadály, ami elvenné a kedvét. Határozottsága annak, aki nem ismeri, inkább szigorúságnak fest.

- Tudatos ez a határozottság, vagy így harcolsz a világgal?

- Tényleg az vagyok: tisztában vagyok a céljaimmal, amelyek, remélem valóra is válnak.

- Jól csinálod, hiszen klassz munkákat kapsz.

- Most már majdnem száz százalékban csak a médiában dolgozom, műsort vezetek.  Jelenleg Széptestben címmel fut műsorom a Viasat3-on, a Viasat6 csatornának készülő pankrációs műsorokon dolgozom. Vannak azért modellmunkáim is, amelyeket ugyanilyen lelkesedéssel és szeretettel végzek.

- Hivatalos papírokon mit írsz a foglalkozás rubrikába?

- Nemrég azt írtam, műsorvezető. Lehet, hogy fél év múlva már menedzser, vagy mondjuk producer leszek, de a Sugarbird kollekcióját is tervezem.

- Két diplomád is van. El tudnád magad képzelni a gazdasági, vagy a reklám szakmában?

- Az egyetemen tanultakat most is hasznosítom. A pénzügyek, a marketing, a számok mind-mind kellenek ahhoz, hogy átlássam a rendszert. Az egyetem jó arra, hogy az alapokat megtanuld, de a finomítások később jönnek.

- Soha nem érezted, hogy a szépségkirálynői múltad vagy a modellkedés miatt lebecsülnek?

- Sőt, ellenkezőleg! Boldog voltam, amikor az egyetemi tanárom odajött hozzám, és mondta, hogy mennyire büszke rám, mert másokkal ellentétben rengeteg időt és energiát fektetek a tanulmányaimba.

- Céltudatos, okos nő vagy. Nem nehezíti ez meg a magánéleted?

- Nem hiszem. A magánéletem rendben van.

- Van egy sztereotípia, mely szerint a gyönyörű  nőket csak a gazdag férfiak tudják meghódítani. Mennyire fontos számodra, hogy a szeretett férfira anyagilag is fel tudj nézni?

- Ha ez igaz, én vagyok a kivétel. Úgy érzem magam igazán biztonságban, ha saját magam teremtem meg az anyagiakat.

- Jól bánsz a pénzzel, vagy néha téged is elkap a gépszíj, és nem tudsz ellenállni az üzletek csábításának?

- Értékelem a pénzt, mert tudom, mennyi munka van mögötte. Szeretek vásárolni, de nem költök felesleges dolgokra. Az árakat is megnézem, mert egyáltalán nem biztos, hogy csak a méregdrága üzletekben lehet jó dolgokhoz jutni. Viszont nem sajnálom a pénzt a márkás kozmetika cuccokra, mert  érzékeny a bőröm és szemem.

- Hiszel abban, hogy létezik szerelem első  látásra?

- Biztos van ilyen, nekem első látásra még nem jött össze.

- Milyen kislány voltál?

- Mindenekelőtt nagyon egészséges. Minden gyermekbetegség elkerült. Visszahúzódó gyerekként jellemeztek, pedig csak a nyugalmat szerettem magam körül. Az igazságérzetem viszont kiválóan működött, ezért nagyon sok barátom volt. Sokukkal a mai napig is tartom a kapcsolatot.  A tekintélyt pedig megszereztem magamnak, erről tudnának mesélni a kiütött fiúk! A tanulás soha nem okozott gondot, mindig jó tanuló voltam.

- Legendásan jó a kapcsolatod édesanyáddal.

- Édesapám tengerész volt, anyuval lényegében kettesben éltünk, ezért vagyunk jobban egymásra hangolódva, mint az átlag. Közösen vártuk, hogy apukám telefonáljon, megérkezzen, vagy mi utazhassunk hozzá. Azóta is szeretünk együtt utazgatni, van, amikor mindketten pihenni, máskor nézni megyünk. Perui kirándulásunk volt a legemlékezetesebb: szinte mindent megnéztünk, kora reggeltől késő estig jártuk a templomokat, műemlékeket, városokat, múzeumokat. A kedvemért szilveszter este, amikor minden éttermet bezártak, hajlandó volt az utolsó piaci árusnál vacsorázni. Furcsa vacsora volt! Vele még a számomra oly rettenetes repülőút is elviselhető…

- Édesapád foglalkozása mennyire határozta meg a kettőtök kapcsolatát?

- Sohasem voltam „apuci pici lánya”. Amikor itthon volt, sokkal többet kirándultunk, és imádtam hozzá utazni, azóta szeretem a tengert, a hajókázást. Együtt nevettünk anyukámon, aki mindig tengeribeteg lett. Sok külföldi várost ismertem megy így, a kedvencem Trieszt.

- Keményem megdolgozol fantasztikus alakodért, az evésről azonban nem mondasz le.

- Erre sohasem lennék képes. Nullás a vércsoportom, tehát a hús a lételemem. Sokat sportolok, a mai napot futással kezdtem, aztán pedig elmentem egy speed-fitness órára is.

- A konyhában is feltalálod magad?

- Imádok főzni! Egyébként simán tudok egyszerre 2-3 dolgot végezni otthon. Mondjuk spanyoltanulás mellett, vagy amíg szárítom a hajam, vagy egy levelet gépelek, vidáman megfőzök egy finom vacsorát.

- Ha újrakezdhetnéd, akkor ugyanígy csinálnál mindent, vagy van, amit megbántál?

- Nagyon bánom, hogy nem lettem állatorvos. Néha úgy éreztem, mi vagyunk a Durrell család: kutyánk, és a macskám is kidobott állat volt, ezért szívügyem az állatvédelem. Szüleimnél ma is él teknős, papagáj, kaméleon, de vendégeskedett náluk sérült madár, sündisznó is.

- Mi az a három dolog, amit felírnál a bakancslistádra?

- Sokkal több van, mint három. Csak a tennivalókkal megtelne az egész újság, és a tervekről meg a vágyakról még nem is beszéltünk.

Színfalak mögött szégyenlős

Éva szépségének és bájának köszönhetően több elismerést is kapott. 2010-ben ő lett a Glamour Women Of The Year legszebb hajú nő kategóriájának nyertese. Az idei év is tartogatott meglepetéseket. Ismét a nyuszis magazin címlapján pózolt, ahogyan magyar szépségkirálynőként is- 10 évvel ezelőtt. - Úgy vélem, szép képsorozat készült akkor is, most is. Nem vagyok e szégyenlős?  Aki  fürdőruhában végigvonul a színpadon és a tévénézők előtt, az ott levetkőzi minden gátlását. Sokkal szemérmesebb vagyok egyébként egy divatbemutatón a színfalak mögött, egy gyors ruhacserénél, ahova bárki betévedhet.

NÉVJEGY

Teljes név: Horváth Éva
Születési idő: 1978. november 23.
Tanulmányai: Közgadasági szakközépiskolában végzett. 1999- ben mérlegképes könyvelői képesítést szerzett. 2003-ban az Általános Vállalkozási Főiskolán marketing szakon, majd 2006-ban a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett diplomát vállalatgazdálkodási szakon.
Karrier: 1998-ban Magyarország szépségkirálynője.2000-ben a Szerencsekerék háziasszonya. Később a Cool TV, majd az RTL Klub Reggelijének műsorvezetője. 2010-től a Viasat arca.

Forrás: Hölgyvilág

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-nem-akarja-hogy-szerelme-tartsa-el.html