Az Idő Urai - Sztárok az órák bűvöletében

2011.09.15 00:00

 

Rendhagyó bemutatón állt színpadra Szabó Zsófi, Zimány Linda, Janicsák Veca, Vastag Csaba, Király L. Norbi, Sarka Kata, Baronits Gábor, Horváth Éva, Karsai Zita, Kucsera Gábor, Varga Viktor és Hien. Az órák megszállott szerelmesei a KZM partiján csaptak fel az Idő Úrnőinek illetve Urainak, és egy különleges órabemutatón vonultatták fel az ősz legstílusosabb darabjait.

 

Szabó Zsófi, Zimány Linda, Janicsák Veca, Vastag Csaba, Király L. Norbi, Sarka Kata, Baronits Gábor, Horváth Éva, Karsai Zita, Kucsera Gábor, Varga Viktor és Hien. Tizenkét egyedi stílusú és habitusú sztár, akiket az idő mégis összekovácsolt, hiszen mindegyikük az órák szerelmese. Épp ezért gondolkodás nélkül álltak kifutóra, hogy a világmárkákat forgalmazó KZM luxustermékeit bemutassák az összegyűlt sztárközönség, többek között Zséda, Schell Judit, Kaszás Géza és Dukai Regina előtt.

„Rettentően izgultam, amikor megláttam a kifutót, hiszen eddig csak fotómodellként próbálhattam ki magam. Szerencsére sokat segített, hogy a legjobb barátnőm, Sarka Kata végig „fogta a kezem”, így hamar belejöttem, és végül remekül éreztem magam”  - árulta el Szabó Zsófi, a Jóban Rosszban színésznője.

Az Idő Urai Partin Vastag Csaba is izgatottan próbálta ki magát az új szerepben. „Bár a színpad a második otthonom, más volt modellként a közönség előtt fellépni. Az órákat nagyon szeretem, így a darabok bemutatása nem jelentett nehézséget, ráadásul az is pluszt adott, hogy régi X-Faktoros barátokkal, Vecával és Norbival együtt léptem a kifutóra.”

A rendhagyó órabemutató után az alkalmi modellek belevetették magukat a parti forgatagába, ahol minden az idő körül forgott.

https://www.horvath-eva.hu/az-ido-urai-sztarok-az-orak-buvoleteben.html