Búvárkodni tanul Horváth Éva

2013.06.16 00:00

 

A nap és a víz szerelmese Horváth Éva, aki mindent elkövet, hogy búvárvizsgát szerezzen és palackkal merülhessen - tudta meg a Life.hu. A VIASAT3 műsorvezetője már nem először készül a mélybe merülni.

 

"Tizenhárom éve egyszer már levizsgáztam, de mivel azóta nem merültem rendszeresen, így sajnos ez a papír érvényét vesztette. Egy nyaralás során szembesültem azzal, hogy nem engednek palackkal a víz alá, ekkor határoztam el, hogy elvégzem az ismétlő tanfolyamot. Nagyon szeretem Egyiptomot, az ottani tengeri élővilágot, és annak érdekében, hogy újra merülhessek, szívesen újravizsgázom" - árulta el Horváth Éva, akiért egy időben az édesanyja nagyon aggódott, amíg meg nem értette a lánya szenvedélyét. 

"Anya nagyon féltett a merüléstől, míg nem levittem Egyiptomban egy búvárhajóban a víz alá. Ott a csodálatos korallokat, teknősöket, színes halakat látva azonnal megértette, miért vágyom vissza újra meg újra. Mivel idén nem ígérnek nagyon meleg nyarat Magyarországon, ezért arra készülök, hogy ismét Afrikába utazom, mert a merülés mellett a nap szerelmese is vagyok. Már nagyon érzem a nap hiányát, ami miatt D-vitamint kell szednem. Épp ezért alig várom, hogy ismét Egyiptomban pihenhessek. Még nem tudom, hogy pontosan mikor lesz rá időm, de ma már szinte egyik napról a másikra is lehet utat vásárolni, úgyhogy nem is szükséges nagyon előre kitűzni a dátumot."

https://www.horvath-eva.hu/buvarkodni-tanul-horvath-eva.html