Egy csónakban evezett Horváth Éva és Dukai Regina

2011.07.11 00:00

 

Vízre szálltak a sztárok Zamárdiban. Dukai Regina, Horváth Évával, Vastag Csaba öccsével, Tomival evezett egy csónakban a Balaton Soundon, a Finlandia nagy koktélversenyén. Az X-Faktor és a Sugarbird versenyében végül a lányok győzedelmeskedtek, akik a balatoni csata után egy egész vödörnyi koktéllal kápráztatták el a zsűrit.

 

Izgalmas koktélversenyre gyűltek össze a sztárok a magyar tengernél. A Vastag testvérek Horváth Évával és Dukai Reginával mérték össze erejüket. Az első versenyszámban gumicsónakkal kellett a Balatonból összeszedni a koktélalapanyagokat, amelyből aztán különleges finomságokat rögtönöztek, kizárólag saját recept alapján. A csónakázásban a Vastag fivérek mindent vittek.

Tomival mindig is egy csónakban eveztünk, örülök, hogy ez most fizikailag is megvalósult. Utoljára gyerekkorunkban játszottunk ilyet, de nagyon élveztem. Nagy volt az összhang köztünk. Hamar rájöttünk a technikára, hogy nem lehet kétfelé evezni. Meg is nyertük a versenyt, aztán később a lányok koktélkeveréssel szépítettek” – mondta el Vastag Csaba, akit a kaland után sofőr várt, és öccsével rohant is tovább a következő fellépésre.

Nagyon élveztem ezt a délutánt, a meleget, nyarat, a Balaton. Nekem most nincs túl sok szabadidőm, ezért ha fél óra jut a kikapcsolódásra, annak is nagyon örülök”. – tette hozzá az X-faktor nyertese.

Regina és Éva mindkét feladatot kreatívan oldotta meg. A csónakázásban pedig egy egészen különleges megoldást választottak.

„A gumicsónak veszélyes terep. Valahogy a m hajónk mindig rossz irányba haladt. Úgy gondoltam, azzal a sebességgel, amivel haladtunk, sosem teljesítjük a távot, ezért kiugrottam a vízbe, és elkezdtem tolni a hajónkat a koktélösszetevők felé” – árulta el a műsorvezető, aki ha a hajózásban nem is, de koktélkeverésben verhetetlen, hiszen a Finlandia szüreten szintén ő vitte a pálmát, akkor Nacsa Olivérrel

Nagyon finom koktélt kevertünk Reginával, aminek meg lett az eredménye. Otthon ritkán szoktam koktélt készíteni. Inkább az egyszerűség híve vagyok, de ezek a vodkás frissítők igazán finomak, a nagy hőségben igazán jól esnek.”

Forrás: Red Lemon Média

https://www.horvath-eva.hu/egy-csonakban-evezett-horvath-eva-es-dukai-regina.html