Horváth Éva a fotózással kacérkodik

2013.08.08 19:08

 

A szépséges műsorvezető új hobbijának, a fényképezésnek hódol. Ha teheti, mindenhová magával viszi fényképezőgépét, hogy minél szebb képeket örökítsen meg.

Komolyabb tervei vannak a fotózással?
– Az utóbbi időben egyre jobban foglalkoztat ez az egész, ám egyelőre csak hobbiszinten. Mindenesetre céltudatos is vagyok, ezért elkezdtem képezni magamat. Legfőképpen tájakat és a természetet szeretem fényképezni, de igazából mindent, ami megfog. Eddig még soha nem ástam bele magamat a dologba, de ez most megváltozott, már a második ezzel kapcsolatos szakkönyvet olvasom.

Hogyan telik a nyár?
– Igyekszem minél többet pihenni és napozni. Általában a napom futással kezdődik, délután bikram jógára megyek, a nap további részében pedig apró-cseprő dolgokat intézek. Ha tehetem, leutazom a Balatonra, és süttetem a hasam, de például most éppen Jordániában nyaralok. Mivel télen kimaradt az Éden Hotel forgatása, ezért most pótolom a napozást.

Új hobbijának, a fényképezésnek hódol

Ősszel milyen feladatok várják?
– Egyelőre még nem tudok semmit, de bízom benne, hogy hamarosan tisztábban látok majd a munkaügyekben.

K. T. 

https://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/horvath-eva-a-fotozassal-kacerkodik-2204805