Horváth Éva a hajára kötne biztosítást

2009.11.10 00:00

 

Horváth Éva bejárta már a fél világot. A műsorvezető lapunknak elmondta: egy lépést sem tesz meg biztosítás nélkül, hiszen balesetek bármikor történhetnek.

 

Horváth Éva mindig köt biztosítást

- Minden esetben kötök biztosítást, ha külföldre utazom - állítja Horváth Éva. - Egy ideje arra is nagyon odafigyelek, hogy megbízható társaságot válasszak. Egyszer ellátogattam Kenyába, ahol megharapott egy mérges hal. Egyből kórházba kerültem, ahol injekciókat és különböző kezeléseket kaptam, s végül 1000 dolláros számlát nyújtottak be, amit nekem kellett kifizetnem, mert a biztosítóm ott helyben nem fizetett. Ezután bonyolult jogi procedúra árán sikerült visszakapnom a pénzemet. Azóta odafigyelek, hogy olyan társasággal kössek szerződést, amely azonnal fizet, ha baj van, hiszen máskülönben olyan, mintha nem is lennék biztosítva.

Horváth Éva biztosítaná hajkoronáját

A modell azt is elárulta, hogy jó lenne, ha biztosíthatná csodálatos hajkoronáját. - Gyakran előfordul, hogy egy-egy fotózás előtt elégetik a hajam vagy kárt tesznek benne. Például ilyen esetben kinek kellene fizetnie? A fodrásznak vagy a cégnek, amely a fotókat készíti? Mondjuk azt sosem értettem, amikor egy világsztár a fenekét biztosítja. Mi történhet vele? Elesik és belilul?

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-a-hajara-kotne-biztositast.html