Horváth Éva a repülést utálja, a rallyt imádja

2009.12.30 00:00

 

A Cool Tv csinos műsorvezetőjének nem mindennapi élményben volt része: raliautóban száguldozott! Horváth Évát a Mikulás Rallyn kérték fel, hogy "mitfahrerként" üljön be egy versenyautóba. A híresség nagyon szeret vezetni, de az még számára is újdonság volt, hogy a ralit is így imádja!

 

"Először azt hittem, hogy ezen a rendezvényen nekem csak mosolyognom kell majd. Aztán amikor a feladataimat magyarázták, hogy milyen adatokat kell a sofőrnek felolvasnom, nem tagadom, kissé megijedtem... Sokan rémisztgettek is előtte, hogy majd biztosan rosszul leszek és hányingerem lesz. Ezzel ellentétben, szó szerint, nagyon jól vettem az akadályokat, a kanyarokat és még 180-nál is pontos utasításokat tudtam adni! Egyáltalán nem féltem, sőt, annyira élveztem, hogy az járt a fejemben, bárcsak beülhetnék a vezetőülésbe is! Akkor jöttem rá, hogy én a ralipályán is imádom a száguldást!"

Horváth Éva kifejezetten sportos vezetőnek tartja magát, és azt is elárulta, amint kicsit lelassul előtte a sor, azonnal ráfekszik a dudára!

"Rosszul vagyok attól, ha totojásznak előttem! Nagyon szeretek vezetni, de csak akkor, ha tudok rendesen haladni. Mivel én valóban a lendületesebb sofőr kategóriába tartozom, borzalmasan zavar, ha egy kis hóesés miatt már bedugul a város."

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-a-repulest-utalja-a-rallyt-imadja.html