Horváth Éva állatorvos akart lenni

2010.10.27 00:00

 

A szépség gyerekkora óta rajong az állatokért, nagy kedvencei a rovarok és hüllők.

 

Horváth Éva fanatikus állatbarát! A műsorvezető gyerekkora óta rajong mindenféle állatért, azt viszont kevesen tudják róla, hogy kedvencei a rovarok és a hüllők.

- Volt egy időszak, amikor imádkozó sáskákat tenyésztettem a szobámban. De érdekes, mert anyukámék nem űzték ki őket, ők sem féltek ettől, simán támogatták ezt a kósza ötletemet, úgyhogy figyeltem, hogy ők hogy szaporodnak, hogy élik a kis mindennapjaikat, különleges kis látvány volt.

Éva nem csak figyelte az állatok fejlődését, hanem ahol tudott segített is nekik. Hazavitte a kóbor cicákat és kutyákat is az utcáról. Ellátta őket és aki beteg volt, orvoshoz vitte, majd otthon ápolta. Így az is érthető, hogy állatorvos akart lenni.

- Ez egy óriási tévedés, hogy én miért nem lettem állatorvos. A szüleim úgy gondolták, hogy legyen egy szakma a kezemben, és azért közgáz szakközépiskolába mentem, ezt így utólag azt mondom, hogy bánom. De sajnos ez az időszak, amit én a gimnáziumban elvesztegettem biológia tanulás nélkül, illetve hát ugye az egyetem, azt nem lehet bepótolni.

Éva négylábú kedvence imádott cicája, ami azért érdekes, mert a műsorvezetőnek papírja van arról, hogy allergiás a kutya- és a macskaszőrre. Persze Éva ebből semmit nem észlel. Éva és a cica igazi szimbiózisban élnek, hasonlítanak is egy kicsit egymásra. Mindketten megbotlanak és elesnek néha. Előfordul, hogy a macska néha több emeletet zuhan, de Éva így is felnéz rá, hiszen kandúr a férfi a háznál.

- Sokan próbálták már eltávolítani mellőlem, amikor esetleg arról volt szó, hogy valamelyik párommal összekötöm hosszabb időre az életem, és mondta, hogy oké, minden rendben, de a macska nem jöhet. Mondom, Te tudod, mit kérsz tőlem? Ez a kérés lehetetlen, úgyhogy így már többen elvéreztek sajnos.

Éva kérőinek tehát vigyázniuk kell, mert egy férfivel mindenképpen osztozni kell, ha a szépségkirálynő kezét akarják...

 

Videó címe:

https://www.facebook.com/video/video.php?v=193787457298842

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-allatorvos-akart-lenni-rtlklub-reflektor.html

https://www.rtlklub.hu/musorok/reflektor/videok/105325

 

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-allatorvos-akart-lenni.html