Horváth Éva, az őserdő hőse

2014.06.29 23:17

 

BUDAPEST – Dzsungelhangulatban fotózták Horváth Évát (35). A modell, műsorvezető imádja a természetet és a tervező ruháit, egyből igent mondott a felkérésre, és a képek pedig magukért beszélnek.

 

Horváth Éva

                                                       Mini. A modell műsorvezetőt a Füvészkert pálmafái között fotózták

 

– A Füvészkertben zajlott a fotózás. A képeket Ajkai Dávid készítette, és bár a pálmaházban nagyon párás volt a levegő, a profi sminkescsapat megoldotta, hogy a végsőkig tökéletes legyen minden – kezdi Éva, aki olyan szerencsés, hogy korábban több hónapot is eltöltött a dzsungelben az Éden Hotel forgatásai során.

– Nekem a bakancslistámon is rajta van, hogy az utazások alkalmával minél több természethez közeli helyet fedezzek fel, és az, hogy Kolumbiába eljutottam, örök élmény marad számomra. Ott burjánzott a növényzet, és olyan virágokat és állatokat láttam, amilyet addig soha. Ez most kapóra is jött, hiszen a Füvészkertben nem volt lehetőség nagy paravánok mögött átöltözni a képek kedvéért, úgyhogy amit anno a dzsungelben megtanultam, most kamatoztattam, profin öltöztem egyik ruhából a másikba a pálmák között – tette hozzá Éva.

 

Horváth Éva

                                                               Állatbarát. A fotózás után trópusi hangulatban kisoroszlánt símogatott

https://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/horvath-eva-az-oserdo-hose-2263337