Horváth Éva bevállalta, de azért elgondolkodott közben

2013.08.14 08:04

 

Horváth Éva Jordániáig menekült a kánikulából, egyenesen a kánikulába. A műsorvezető édesanyjával töltött el néhány tartalmas napot a tengerparton, s mióta hazatért, még inkább belevetette magát a paleolit táplálkozásba.

- Valahogy ki voltam éhezve a kulturális programokra, s Jordániában ebből akadt bőven. Megnéztük a gyönyörűséges Petrát is. Le voltam nyűgözve, és annak ellenére, hogy 45 fok volt, mégis csak jobban el lehetett viselni a meleget a tengerpart mellett. Részt vettünk sivatagi túrán és canyoning túrán, amivel már egy picit bevállalósabbak voltunk. El is gondolkodtam, mi van, ha összetöröm-zúzom magam? - árulta el a STOPnak Horváth Éva, aki túl van az erőt próbáló feladaton és a nyár további részét otthon tölti.

A műsorvezető egy ideje a paleolit étrend szerint táplálkozik, s napról napra rukkol elő újdonságokkal családja számára is.

- Néhány hete kezdtem el a paleolit étrendre áttérni, ami szerintem sokkal egészségesebb, mint a sima étrend. Már rengeteg könyvet kiolvastam a témában, viszont alapvető dolgok, mint például a paleolit kenyér, édességek sütése még nem sikerültek. Most a családomban is hirdetem az igét, úgyhogy ebben a nagy melegben inkább bent vagyok a lakásban, sütök-főzök és cukormentes lekvárokat fogok készíteni télire - mosolygott a csinos műsorvezető.

https://www.stop.hu/bulvar/horvath-eva-bevallalta-de-azert-elgondolkodott-kozben/1172134/