Horváth Éva csajos kéthete - videóval

2011.04.07 00:00

 

Az Éden Hotel műsorvezetője annyira megszokta a külhoni életet, hogy a párválasztó valóságshow után még édesanyjával is elutazott két hétre Peruba.

 

Horváth Éva már januárban befejezte a Viasat3 legújabb sikersorozatának, az Éden Hotelnek a forgatását, most pedig jól megérdemelt pihenőidejét tölti. "A műsor forgatása számomra januárban fejeződött be, utána még elmentem két hétre Peruba, aztán forgattam még egy másik műsort is, ami hamarosan szintén publikus lesz... A sok utazás és munka után most egy kicsit nyugisabb időszak van az életemben, de azt gondolom, hogy mindenkinek szüksége van ilyenre." - meséli a tabutv.hu-ra klikkelőkkel a gyönyörű képernyős.

"Az Éden Hotel forgatása alatt volt, hogy heti egy-két nap szünetem is volt. Ilyenkor megpróbáltam vagy a tengerparton pihenni és relaxálni, vagy pedig bementem és én is ugyanúgy éltem a hotellakók mindennapjait, mert ott volt felépítve az a szerkesztőség is, amelyből az összes kamerán nyomon tudtuk őket követni." - osztotta meg a tabu tv.hu-ra klikkelőkkel Horváth Éva, aki annyira megszerette az ottani légkört, hogy édesanyját is elrepítette egy kis kikapcsolódásra.

"Peru csodálatos volt! Megkérdeztem édesanyámat, hogy lenne-e kedve elkísérni engem, mert nem szeretek egyedül repülőgépre szállni. Nyilván azt mondta, hogy igen, úgyhogy így akkor bejártuk Perut is és egy csodálatos csajos kéthetet töltöttünk együtt..." - mondta el a Tabu Tv internetes videójában Horváth Éva, akinek gyermekkori álma volt, hogy megcsodálhassa Dél-Amerika harmadik legnagyobb területű országát.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-csajos-kethete-videoval.html