Horváth Éva egy hónapja újra forgat - videóval!

2010.06.30 00:00

 

A műsorvezető négy hét kényszerszünet után kapott egy műsort, de ősztől még több munkára számít.

 

Horváth Éva több társával együtt köszönt el a Cool Tv és az RTL Klub szerető csapatától körülbelül két hónapja, azonban a szépség most újabb feladatot kapott a cégtől. "Már több mint négy hete forgatom a Menetrend itthon című magazinműsort, múlt héten már le is adták az első részt, és most a héten megy a második, szóval boldog vagyok! Annak idején sokan megkérdezték tőlem, hogy nem aggódom-e, hogy mi lesz majd velem a későbbiekben, de én mindenkinek azt mondtam, hogy nem!" - mondta el a tabutv.hu riporterének Horváth Éva, akivel a Bonfini étterem kerthelyiségének megnyitóján beszélgettünk.

"Ez olyan, mint Siva, aki a pusztítás és az újjáépítés istene. Azt gondolom, hogy én ezzel nagyon tudok azonosulni... hát volt egy hónap pihenőm, és utána megkerestek ezzel a lehetőséggel, aminek örültem, imádtam, és rajongok érte azóta is!" - meséli a Tabu Tv internetes videójában Horváth Éva, aki a visszatérés után még több lehetőségre vágyik.

"Egy adást egy nap alatt forgatunk le, nyilván lesznek majd olyan helyszínek, amikor messzebbre megyünk, és két nap lesz a felvétel, de nagyjából így oszlik el egy forgatás!" - osztotta meg a tabutv.hu-ra klikkelőkkel Horváth Éva, aki a szabadidejét jelenleg sporttal, de később munkával töltené ki. "Én nagyon bízom benne, hogy új műsorom is lesz. Ugye a Cool Tv most szünetelt egy ideig, de remélem, hogy az ottani műsor újra életre kel majd... aztán pedig ne kérdezd, hogy miért vagy honnan tudom, de szeptemberben szerintem ereszd el a hajam munka lesz megint!" - teszi hozzá az RTL-re visszatérő műsorvezető.

Videó:

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-egy-honapja-ujra-forgat.html