Horváth Éva elárulta a puskás sztoriját!

2009.10.26 00:00

 

Honlapunk a héten foglalkozott az önbizalom kérdésével. Úgy gondoltuk érdemes erről a fontos témáról hazánk egyik hírességét is megkérdezni. Nem is találhattunk volna határozottabb és magabiztosabb partnert Horváth Évánál, aki készségesen mesélt saját tapasztalatairól.

 

Horváth Éva 1998-ban nyerte el a Miss Word Hungary Magyarország szépségkirálynője címet. A modell és műsorvezető hölgy, aki megmozgatja a férfiak fantáziáját, nem csupán gyönyörű, hanem két diplomával rendelkező öntudatos nő is, aki szereti maga sikerre vinni a dolgait, és legfőképpen nincs elszállva magától. Egészséges önképpel és önbizalommal rendelkezik, és tudja, mit akar.

A Bulvárosnak adott interjúban elmondta, hogy még általános iskolában akadtak problémái az önbizalmával kapcsolatban, és akkor még nem volt ilyen határozott, mint most:

"Nem voltam mindig ilyen magabiztos. Apró dolgokra kell gondolni. Amikor elsős, másodikos lehettem az általános iskolában, mindig féltem a dolgozatoktól. Főleg a matematika dolgozatoktól. Mindig megtanultam az anyagot, édesanyám is kikérdezte a leckét, mégis, mikor oda kerültem másról kellett puskáznom, mert elfelejtettem. Természetesen a rossz megoldásokat vettem kölcsön a padtársamtól. Szerintem nem másban kell keresni a hibát, hanem magunkban. Szüleim megtanítottak bízni önmagamban. Egy eset fordult elő, amikor talán mégsem kellett volna bíznia bennem az anyukának. Amikor a Széf produkcióban játszottam vele, és egy Harry Potter kérdésre kellett volna felelni, a tét 15 millió volt, mondta anyukám, hogy ő bízik bennem, akkor viszont nem lett volna szabad."

Szerinte az okos ember más kárán tanul, ő viszont inkább a maga hibáiból okul. A kudarcokat is egy tanulandó folyamatnak tudja be, nem rágódik hosszasan a problémákon. Gyermekkorában sosem közösítették ki társai, mint mondja "azt tartom magamról, hogy tudok alkalmazkodni, és igazi csapatjátékos vagyok." Sosem volt személyiségbeli problémája, mindig tudta, hogy ő Horváth Éva. Nem zárta magára kislányként az ajtót, egészséges gondolkodású személy, akire nem volt jellemző a frusztráció sem.

Tisztában van saját képességeivel. Például, eszébe sem jutna énekesnek állni, hiszen tudja magáról, hogy "pocsék hangja" van. Magánéletében és karrierjében is harmónia uralkodik, és egészséges önbizalmát mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy semmit sem változtatna meg önmagán.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-elarulta-puskas-sztorijat.html