Horváth Éva életét a sport teszi ki

2010.09.14 00:00

 

A modell és műsorvezető életét manapság teljes mértékben a sport teszi ki, de arról már nem volt hajlandó mesélni, hogy a szoros programba mennyire férnek bele a férfiak...

 

"Körülbelül egy éve kezdtem a futást a Margitszigeten, akkor egy kör után kifulladtam, de mára futás őrült lettem. Úgy érzem, hogy fitt vagyok! El is indulok a hétvégén egy félmaraton futáson, és ha jól bírom, akkor nem adom fel: belevágok egy 30 km-es maratonba is szeptember végén. A nyújtást nem szeretem se futás előtt sem utána, de másnap mindig beiktatok egy aerobik vagy bikram jógaedzést, mert tökéletesen nyújtja az izomzatot. A sima jógát nem szeretem, mert úgy érzem, hogy nem történik semmi, nem dolgozom meg az eredményért, ezzel ellentétben a bikram jóga tíz perc után már fárasztó. Edzés után le kell pihennem legalább egy órára, mert ez az izzasztó edzés igénybe veszi a testem minden részét, egy óra alatt 700-800 kcal energiát is elégetek." - meséli a tabutv.hu riporterének Horváth Éva.

Hosszú maratoni futások, izzasztó nyakatekert izomnyújtó gyakorlatok. Nagy tervek, nagy lendület a sport fontosabbá és szilárdabbá tételére az életében. Teste minden pontja kordában van tartva. A fekete szépség kiegyensúlyozott életet él, de szerelmi életben merre billen a mérleg? Vajon van valaki az életében? "Nehéz kérdés. A magánéletembe nem engedem be a médiát, mert öt éve megégettem magam. Mikor szép és happy minden akkor jó elmondani és könnyű a sajtót közel engedni az életemhez, de mikor a kapcsolatban problémák vannak, akkor úgy gondolom, nem kellene vájkálniuk az életemben. De annyit elmondok, hogy talán van valaki!" - mondta el a Tabu Tv internetes videójában Horváth Éva.

Videó:

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-eletet-a-sport-teszi-ki.html