Horváth Éva emberrablástól félt

2010.10.31 00:00

 

KOLUMBIA — Az első nap után minden félelmem elszállt, teljesen biztonságban érzem magam – mondta Horváth Éva (32), aki pár napja utazott ki új műsora, az Éden Hotel kolumbiai forgatására, és emiatt külön biztosítást is akart kötni emberrablás eseté re.

 

A Viasat negyvenfős magyarországi stábja számára a gyártó cég túszbiztosítással kiegészített utasbiztosítást kötött, de a bájos műsorvezető aggódott, hogy ez nem lesz elegendő.

Utánanéztem az interneten, és mindenhol azt olvastam, hogy Kolumbia biztonsági helyzete aggasztó. A turistáknak azt sem ajánlják, hogy bérelt autóval kimerészkedjenek a városokból. Ehhez képest teljesen megnyugodtam, amint megérkeztünk a tengerparti, zárt forgatási területre. A szállás is elzárt környezetben van, egyedül nem kell mennem sehova, kizárólag a stábbal közlekedem. A szállodában dolgozó biztonsági őrök is nagyon komolyan veszik a munkájukat. Szerda éjjel, amikor nyitva maradt a teraszajtóm, az egyikük bekopogott, hogy ellenőrizze minden rendben van-e – mesélte a modell.

A tűzlegyek az egyetlenek, akikkel az édeni környezetben Évának is meggyűlt a baja. – Hiába kentem be magam, már az én lábamat is összecsípték – mondta a fürdőruhás műsorvezető, aki a csípések kellemetlen következményeiről is tájékozódott.

Ha a méreganyag telítődik, be fog dagadni a lábam, és a kezelés miatt kórházba kell majd mennem, természetesen a biztonsági őrök kíséretében.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-emberrablastol-felt.html