Horváth Éva: Ez egy kiugrási lehetőség

2014.03.19 08:31

 

Az Éden Hotel folytatásáról még nincs hír, de kapott egy divatműsort a Viasat3-on. A közelmúltban az Édes élettel is forgatott, blogot is indított. 

Megruházlak! címmel indít realityt a Viasat3 áprilisban, a műsorvezető Horváth Éva lesz, a szakmai zsűrit Makány Márta képviseli. A valóságshow-ban amatőr tervezők átlagemberek ruhatárát alakítják át, de minden héten lesz sztárvendég is, a versenyzők őt is átöltöztetik. Nyolc héten át, hétfőtől csütörtökig látható majd a Viasaton.

„A műsorban én vagyok a házigazda, a szakmai vélemény Makány Mártáé, ő lesz, aki szemrebbenés nélkül megmondja az őszinte véleményét bárkinek" – mesélte az Origónak Horváth Éva. „A szimpla divatműsornál ez azért komplikáltabb formátum, és nemcsak nőknek szól, mert szabásban-varrásban férfiak is jeleskednek. Tegnap kitettük a Facebookra is a hírt, rengeteg érdeklődő futott be, aki szeretne jelentkezni, köztük férfiak is. Sokan vannak, akik szeretik átalakítani a meglévő ruháikat, önálló designereknek pedig egy kiugrási lehetőség lehet, mert aki megnyeri, az figyelmet kap. Persze ezt teljesen szubjektív módon elbírált verseny, mert mindenkinek más stílus tetszik."

 

hirdetés

Horváth Éva

Forrás: Viasat3

 

A volt szépségkirálynő az Éden Hotelt két szériáját vetette, de a reality folytatásáról nem tud többet, mint bárki. „Sokan szeretnének harmadik évadot, akik nekem erről írnak, azok reményednek. Az érdeklődés tehát megvan rá, de a döntés más kezében van" – mondta. (Rákérdeztünk Viasatnál is: a csatorna az Éden Hotel folytatásáról egyelőre nem kíván nyilatkozni).

A címlaplány című valóságshow-ban volt legutóbb a Viasat3-on, azelőtt a Fátylat rá című esküvős realityt kapta meg. „Mostanában is volt tévés jelenésem, a TV2-n forgattam az Édes életet, mellette kisebb munkák megtaláltak. Mára készült el a blogom is, kitanultam valamennyire a fotózást, és a photoshopot is megtanultam kezelni."

Horváth Éva a pankrációval is összebarátkozott, a Viasat6-ra készül is ilyen jellegű műsor. „Azt is elkezdem forgatni újra, több éve követem az életüket. Most egy nagy versenysorozata volt a magyar pankrátoroknak. Korábban volt, hogy a ringben felvonultam, nem áll távol tőlem az sem, de most csak a mikrofont ragadom meg."

 

www.origo.hu/teve/20140318-horvath-eva-ez-egy-kiugrasi-lehetoseg.html