Horváth Éva: Ez volt életem legnagyobb kalandja!

2011.03.04 00:01

 

Jövő hétfőn kerül a Viasat3 képernyőjére egy új stratégiai játék, az Éden Hotel. A műsorvezető a gyönyörű Horváth Éva, aki eddigi karrierje csúcsának érzi ezt a feladatot.

 

A két hónapos forgatás a messzi Kolumbia mesebeli helyszínein zajlott. Kezdetben öt lányt és öt fiút küldtek kia dél-amerikai országba, majd a később érkezőkkel a szerkesztők csak bonyolították a helyzetet. Éva - saját bevallása szerint - szívesen lett volna a versenyzők helyében is, de a műsorvezetői feladatnak persze jobban örült.

"Egy hetet gondolkodtam a felkérésen, mielőtt eldöntöttem, hogy megyek! Életem legjobb döntésének bizonyult. Egy teljesen más életritmusú helyre csöppentünk, csodaszép környezetbe, mondhatni a nyugalom szigetére. De természetesen sok feladatom volt, zajlott a munka rendesen. Két hónap alatt az Éden Hotel rabjává váltam, remélem a nézők sem lesznek ezzel másképp!" - mesélte Éva.

A játékosok szintén rendkívül élvezték a két hónapos "nyaralást", ahol rengeteget kellett gondolkozniuk és taktikázniuk a bentmaradásért.

"Ha valaki azt mondaná, hogy csomagolj, holnap irány Kolumbia, azonnal újra igent mondanék!" - mondták egyöntetűen a játékosok.

Forrás: Borsonline

 

 Videó címe: Horváth Évát nem hozták zavarba a szexis szereplők https://www.nlcafe.hu/sztarok/20110306/horvath_evat_nem_hoztak_zavarba_a_szexis_szereplok/

 

Forrás: Nők Lapja Cafe

 

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-ez-volt-eletem-legnagyobb-kalandja.html