Horváth Éva gátlásosságának köszönheti, hogy szépségkirálynő lett - 2. rész

2011.03.01 00:00

 

Szépségkirálynő, modell, műsorvezető – csupa irigyelt jelző. Ám Horváth Éva élete nemcsak csillogásból áll, megjárt nagy mélységeket is. A Borsonline cikksorozatának második részben a szépségversenyről mesél.

 

A szüleim azért neveztek a szépségversenyre, mert elképesztően gátlásos voltam. Volt egy magyartanárom, akitől annyira rettegtem, hogy ha felszólított felelni, nem tudtam megszólalni, elment a hangom – mondta Éva, aki a külsejével kapcsolatban is önbizalomhiányos volt.

Az első bikinis bemutatómon is reszkettem, de aztán eljött a szépségkirálynő- választás, ami helyre tette az önértékelésemet. Akkoriban ez hatalmas dolognak számított, hiszen először közvetített a tévé világversenyt. A nagyszerű lehetőség mellett azonban felelősség is nyomta a vállamat, hiszen mély vízbe dobtak. Belecsöppentem ebbe a világba, partikra kaptam meghívást és napi rendszerességgel adtam interjúkat – idézte fel Éva, aki azt is bevallotta, bizony igazak azok a pletykák, hogy a szépségversenyeken a lányok kísértésnek vannak kitéve.

A szépségversenyeket körbelengik azok a főleg negyvenes férfiak, akiket én ironikusan csak szponzornak hívok. Nálam is próbálkoztak olyan ajánlatokkal, hogy akkor kapok munkát, ha cserébe teszek érte valamit. Nem is értettem, hogy van bátorságuk ilyesmivel odaállni elém. Ilyenkor olyan arcot vágtam, hogy az élettől is elment a kedvük. Hamar elterjedt rólam, hogy nekem nem érdemes ilyen ajánlatokat tenni.

Éva szerint alapvetően nem a szépségversenyekkel és a modellkedéssel van a gond, hanem a jelentkezőkkel.

A lányok között akad sok olyan, aki nemamegfelelő értékrenddel rendelkezik. Ők elfogadnak rengeteg olyan tisztességtelen ajánlatot, amitől azt remélik, hogy előbbre juthatnak. Ezek a dolgok azok, amiket az emberek a szépségiparra általánosítanak, és ami miatt mindenkiről, aki ebben a szakmában dolgozik és érvényesülni tud, hasonlókat gondolnak – mesélte Éva, aki szerint az ilyen módon elért karrierek nagy része tiszavirágéletű.

Forrás: Borsonline

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-gatlasossaganak-koszonheti-hogy-szepsegkiralyno-lett.html