Horváth Éva: Gyermekvállalással akar megfogni minden férfi

2010.03.28 00:01

 

Miért van az, hogy egy sikeres, gyönyörű nő hónapról hónapra egyre csak azon sóhajtozik, férjet és gyereket szeretne, mégsem teljesül az álma? Mi lehet a hiba?

 

Horváth Éva azzal a furcsa helyzettel szembesült, hogy újabban ha randevúzik egy férfival, az egykettőre a "gyerek témára" tér, ezzel próbálják levenni őt a lábáról. Azon kezdett gondolkodni, hogy vajon mi lehet ennek az oka, hiszen a férfiak százszor megfontolják, mielőtt családot alapítanának.

"Úgy terveztem, hogy 30 éves korom előtt már lesz gyerekem. Sajnos ez nem így alakult - áruja el. - Ráadásul több babát is szeretnék, mivel én egyke voltam, és tudom, mennyivel jobb, ha az embernek vannak testvérei. Többször beszéltem már erről, s talán a férfiak emiatt hozzák szóba viszonylag gyorsan a gyerekvállalást. Úgy vélik, ezzel felkeltik az érdeklődésemet, hisz sohasem titkoltam, hogy komoly kapcsolatra vágyom, és nem futó kalandra."

Éva azonban azonnal felismeri, ha valaki komolyan gondolja ezeket a kijelentéseket, vagy csupán így próbál az érzéseire hatni. "Szerintem néhány óra alatt fel lehet mérni, hogy összeillik-e két ember. Hogy megegyezik-e az értékrendjük, hasonlóak-e a vágyaik. Ha nem, akkor hiába szeretne a másik is családot, nem érdemes az időt vesztegetni egymással. Ha valakiben nem érzem azt a bizonyos pluszt, akkor nem adok esélyt egy újabb találkozásra. Túl gyorsan múlik az idő ahhoz, hogy olyan viszonyra vesztegessük, ami úgysem vezet sehova."

Talán Éva a túlzott elvárások miatt nem találja azt a férfit, aki mellett hosszú távra le tudna horgonyozni?

"Nem hiszem, hogy túl magasra tenném a mércét. Csupán olyan társra vágyom, akire fel tudok nézni, aki új dolgokkal ismertet meg, és aki mellett igazi nőnek érezhetem magam. Szívesen férjhez mennék egy ilyen férfihoz. Hatalmas esküvőről álmodom, amikor csodaszép ruhában pompázok, és minden szerettem velem örül!"

Forrás: Best magazin

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-a-gyermekvallalassal-akar-megfogni-minden-ferfi.html