Horváth Éva húsevéssel gyógyult meg

2013.07.28 18:31

 

BUDAPEST - Horváth Évát (34) rosszullétek gyötörték, egy évig orvostól orvosig járt, hogy kiderüljön, mi a baj. Nemrég sikerült csak kideríteni a visszatérő kellemetlenségek okát, és megtalálnia a gyógymódot. Végre, sokkal jobban érzi magát, és elmúlt a kínzó hasfájása.

Hirdetés

Horváth Éva több ételre is allergiás

–  Most már szerencsére jól vagyok, de nagyon sokáig fájt a hasam. Számos vizsgálaton átestem, de egyszerűen nem jöttünk rá, mitől érzem magam rosszul. Kipróbáltam különböző gyógymódokat, de eleinte semmi sem segített, majd megállapították, hogy nemcsak a laktózra, hanem a tejfehérjére, illetve a gluténre és mindenféle búzára, rozsra is érzékeny vagyok. Csak a laktózról (tejcukor) tudtam – mesélte a Blikknek a műsorvezető, aki rögtön életmódot váltott.

– Javasolták a paleo étkezést. Onnantól kezdve beleástam magam a témába, hogy minél több információt begyűjtsek róla, már négy könyvet is kiolvastam, és több különleges receptet is elsajátítottam. Rájöttem, hogy a paleo diétára termettem, hiszen gyermekkorom óta imádom a tatárbifszteket és a szusit, de gyakran eszem kolbászt vagy szalonnát kenyér nélkül. Amióta így étkezem, sokkal jobban érzem magam, és megoldódott a problémám – mesélte boldogan a szépség.

K. T.

https://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/horvath-eva-husevessel-gyogyult-meg-2202793