Horváth Éva jobban szeret dolgozni, mint manikűrözni! - videóval

2010.06.03 00:00

 

A nemrég műsor nélkül maradt műsorvezető rövid időn belül két tévécsatornánál is parkoló pályára került, de nem csüggedt el.

 

"Hamarosan lesznek majd aktualitások, erről biztos vagyok benne, hogy értesülni fogtok ti is. Emellett rendezvényeken vagyok háziasszony, divatbemutatókat vezetek, és bízom benne, hogy egy-két termékkel kapcsolatos szerződést is sikerül majd nyélbe ütni!" - mondta el a Tabu Tv internetes videójában Horváth Éva, aki a Cool Live megszűnése és a Reggeli visszatérő műsorvezetői miatt tűnt el a képernyőről.

A modell egyébként nem csüggedt el túlzottan a kis pihenőidőtől, hiszen mint mondja, ez rá is fért már. "Volt egy aktív időszak, amikor Reggeliztem, utána bementem a Cool Tv-be, és egy hétig szinte folyamatosan képernyő előtt voltam, és hétvégére csak úgy kiütöttem magam, hogy aludni akarok egész hétvégén. Most ez az egy hónap pihenéssel telik, aztán bízom benne, hogy felpörög az életem, mert én is jobban szeretek dolgozni, mint pihenni! Nem az a tipikus manikűrözős lány vagyok..." - osztotta meg a tabutv.hu-ra klikkelőkkel Horváth Éva.

"Vannak televíziós ötleteim. Az egyik az egy állatmentős műsor, amikor nehéz helyzetben lévő kutyusokat, cicákat, vagy esetleg lovakat. Azt vettem észre, hogy az állatvédelem mostanában egyre szerepet kap, és ez nagyon fontos dolog!" - meséli a tabutv.hu riporterének Horváth Éva.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-jobban-szeret-dolgozni-mint-manikurozni.html