Horváth Éva: Ki örül annak, ha hirtelen kirúgják?

2010.04.26 00:00

 

Természetesen elsőre Horváth Évát is szíven ütötte, amikor április elején közölték vele: a továbbiakban nem tartanak igényt a munkájára a Reggeli műsorvezetőjeként. De nem sokáig búslakodott, úgy tűnik ezután sem lesznek megélhetési gondjai.

 

Néhány napja derült ki, hogy az RTL Klub ismét megválik két munkatársától. A Reggeli műsorvezetői, Horváth Éva és Peller Mariann kerülnek le a képernyőről, hogy helyüket az a Mónika foglalja el, akinek délutáni show-ja a napokban szűnt meg. Évától megtudtuk, hogy miként vészelte át a bejelentést követő napokat.

- Hiszek abban, hogy előbb-utóbb minden jóra fordul. Amikor kiderült ez a dolog, nagyon megváltozott az életem. Való igaz, hogy az első pillanatok nem voltak kellemesek, hiszen senki sem örül annak, ha egyik napról a másikra megszűnik a munkája. Aztán arra jutottam, hogy mivel már nem kell a nyári műsortervet is szem előtt tartanom, végre elmehetek búvárkodni, hiszen már oly régóta tervezgetek egy ilyen utat - mesélte a műsorvezető.

De a megérdemelt pihenés még várat magára, Évát egyre több rendezvényre hívják dolgozni.

- Az élet kárpótolt az elvesztett munkáért. Több felkérésem gyűlt össze néhány nap alatt, mint az elmúlt időszakban összesen, így még májusban sem tudok útnak indulni. De bevallom, ezt egy cseppet sem bánom! Nyitottan várom az új feladatokat. Hiszen az adónál sem végleg köszöntek el tőlem, remélem, még találunk olyan feladatot, amelyet rám szabtak - nevet fel Éva. Aki azonban akkor sem esett volna kétségbe, ha egy-két hónapig nem talált volna magának munkát.

- Közgazdasági szakközépiskolába jártam, aztán közgazdász szakon főiskolai diplomát szereztem, majd a közgazdaság-tudományi egyetemen is lediplomáztam. 27 éves koromig tanultam folyamatosan. Így nem meglepő, ha igencsak odafigyelek a saját anyagi helyzetemre is. Alaposan megfontolom, mire adok ki pénzt, így az évek során fel tudtam készülni az ilyen váratlan helyzetekre is.

Forrás: Kiskegyed

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-ki-orul-annak-ha-hirtelen-kirugjak.html