Horváth Éva legyőzte Dammak Jázmint

2010.04.23 13:35

 

Horváth Éva nehéz küzdelem után legyőzte Dammak Jázmint a Királynői rangadón. Pár nappal korábban került nyilvánosságra, hogy Éva kihívta a Királynő társát, hogy bebizonyítsa, ő a keményebb és egyben a legsportosabb királynő! A győzelemmel a rá fogadók nagyot nyertek, hiszen a nyilvános edzést követően a bukmékerek Jázmin győzelmében bíztak. Most már tudjuk, Éva akkor taktikázott, hogy így tévesszen meg mindenkit!

 

Az összecsapásra mindkét királynő hetek óta készült, az április 19-i edzésükön két olimpiai bajnok vízilabdázó segítette őket a felkészülésben. A versenyen a csinos hölgyek profi sportolókat meghazudtoló módon vetették magukat a vízbe, és gyorsúszással tempóztak a labda felé, ami a habzó vízben elúszott. A Királynők ekkor irányt váltva, még nagyobb sprintbe kezdtek. A küzdelem csak pár karcsapáson múlt, és végül Horváth Éva győzelmét hozta. „Kemény csata volt, csakis gratulálni tudok Évának, habár a vízilabdás felúszás szabályaitól eltértünk. Állok elébe egy visszavágónak!” – mondta mosolyogva Dammak Jázmin. Horváth Éva taktikus sportolónak bizonyult, és nyert: „Üres az egyik polcom, és arra gondoltam, hogy oda sportkupákat gyűjtök majd. Az úszásba mindent beleadtam, azt gondolom, megérdemlem ezt a kupát. Jázmint csak picivel győztem le, de a lényeg akkor is az elsőség, én szereztem meg először a labdát!”

Horváth Éva legyőzte Dammak Jázmint

Videó címe: https://www.pixter.hu/video?id=19909

Forrás: csakcsajoknak.hu

Videó: Blikk