Horváth Éva lenge ruhában jógázik

2010.10.20 00:00

 

Kevesen tudják, hogy a műsorvezető már időtlen idők óta jógázik, méghozzá nem is akárhogyan. Horváth Éva rettentő nagy hőségben, 38 fokban hozza formába magát..

 

A Tabu Tv stábja egészen egy rózsadombi jógaközpontig kísérte az RTL Klub csinos műsorvezetőjét, hogy megleshessék a szépségének titkát. Izzasztó hőség és nyakatekert mozdulatok. Elsőre ijesztőnek tűnhet a jóga egyik legkülönlegesebb ágazata, a bikram, ám Horváth Éva és Kiss Ádám számára ez az egyik legjobb sport. "Nem ruhában jöttem, hanem sokkal lengébben vagyok felöltözve, ami egyébként itt kötelező, mert 38 fokban másfél órán át tornázni másképpen lehetetlen lenne. Sokat hallottam már a jógáról, kipróbáltam számtalan változatát, de nekem egy része túl gyengének tűnt. Ezután valaki mondta nekem, hogy a bikram jóga 38 fokban zajlik, és hihetetlen kemény... minden újdonságot szeretek kipróbálni, így ezt most is megtettem, és nem csalódtam!" - meséli az internetes sztártévé riporterének Horváth Éva.

Horváth Éva másfél éve él a bikram jóga bűvöletében. "Ha az ember nincs ehhez hozzászokva, akkor az első pár alkalommal kifekszik. Ilyenkor kell a kitartás, és nem szabad elkeseredni, mert egy idő után elkezdesz arra koncentrálni, hogy minél pontosabban hajtsd végre a gyakorlatokat, és minden jó lesz! Persze az sem elhanyagolható, hogy alkalmanként általában másfél kiló súlyveszteség az átlagos a rettentő jó méregtelenítő hatás miatt." - mondta el a Tabu Tv internetes videójában a műsorvezető.

"Létezik gyertyafényes bikram jóga óra is, azon még nem jártam, de mindenképp ki szeretném próbálni. Az lenne az igazi relaxálás, mert azért azt sem kell elfelejteni, hogy annak ellenére, hogy ez egy kemény sport, azért egy óriási relaxáció is lehet egy fáradt nap után!" - osztotta meg a tabutv.hu-ra klikkelőkkel Horváth Éva. 

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-lenge-ruhaban-jogazik.html