Horváth Éva: Megloptak!

2009.11.23 00:00

 

Egy Magyarországon kevésbé megszokott, pezsgővel és brandyvel megspékelt divatbemutató keretében mutatták be péntek este a Sugarbird exkluzív, Szász Endre kollekcióját. A pezsgő idejekorán elfogyott, de végre újra láthattuk a kifutón Görög Zitát, emellett Kovács Ági is a modellek közé állt, ráadásul egy lopásra is fény derült az est folyamán...

 

Horváth Éva és a Sugarbird

A Sugarbird egy merész, de vállalható húzással egy olyan kollekcióval állt elő, amelyet Szász Endre festőművész grafikái és festményei ihlettek. A darabokat a Marriott Hotelben, a meghívó szerint "igazi luxus körülmények között" mutatták be. Ez részben igaznak is bizonyult, a vendégek a megérkezés után számos ital közül válogathattak, volt pezsgő, energiaital, csillogás-villogás a bálteremben.

A kifutó körül elhelyezett székeken a résztvevők - kezükben a jól megérdemelt pezsgőjükkel - lassan, de biztosan elfoglalták a helyüket, majd kihunytak a fények, és Kapócs Zsóka sétált be, hogy egy papírról felolvassa: a nemsokára látható darabok merészek, elegánsak, kifinomultak és modernek, a méreteket illetően pedig a nőiesebb kategóriának is megfelelők.

Kapócs ezután reklámblokká változott, és öt percen át sorolta a szponzorokat, akik nélkül az esemény nem jött volna létre. Az elején a közönség még csendesen hallgatta a felsorolást, a vége felé viszont már egyre nagyobb lett a zaj. Őszintén szólva, nem lettünk volna Kapócs Zsóka helyében, látszott is rajta, hogy egyre kellemetlenebbül érzi magát e szerepben.

Görög Zita még mindig nagyon dögös

A bemutató a Hamvadó Cigarettavéggel kezdődött, amit Kapócs adott elő, a modellek első körben a kollekció fehérneműit vonultatták fel. Villantak a bimbók, a hosszú combok, a közönség hetero férfi részlege örülhetett. Az első meglepetés Görög Zita volt, aki hat év után állt újra kifutóra. Kisugárzását és szépségét jelzi, hogy a jegyzetfüzetünkbe a modellt meglátva csak ennyit tudtunk feljegyezni: "nagyon dögös!".

Görög Zita elmondta, furcsa érzés volt újra kifutón állni, és izgult is, mert az a fajta tartás, ami a kifutón való járáshoz szükséges, a hétköznapjaiban most nincs benne. "Az egyik vállam nagyon ferde, hiszen a baloldalamon mindig lóg egy gyerek, és meg is kértem egy-két lányt, akiket régóta ismerek, hogy szóljanak rám, ha az egyik vállam elcsúszik a másik irányba" - részletezte a nehézségeket.

Kovács Ági menni nem tud, de bátorsága irigylésre méltó

Görög Zita mellett Kovács Ági is kifutóra lépett légiesnek épp nem nevezhető mozgással, hogy bemutassa a ráadott darabokat. Olimpiai bajnokunk menni nem igazán tudott, de díjaztuk a bátorságát, hogy ki mer állni a vékony, profi modellek közé.

"Most először álltam kifutón, nagyon izgultam. Azért vállaltam el, mert kihívás volt, és gondoltam, kipróbálom magam. Sokat nem készültem rá, ma délután eljöttem, és megmondták, hogy hol kell megállni. Attól egyébként féltem, hogy ezt el fogom rontani. Furcsa volt, hogy sok ember fog nézni, és nem azért, mert úszok, hanem a ruhák miatt. Nagyon élveztem, és máskor is szívesen elvállalnék ilyesmit. A ruhák is tetszettek, beleszólhattam, hogy mit vegyek fel. Egy felső volt, ami helyett egy másikat kértem, mert nem tetszett, ahogy állt" - mesélt a háttérben zajló dolgokról a sportoló.

Kapócs Zsóka, a reklámblokk

Az eseményen egyetlen bakit vettünk észre: az egyik modell gyűrűjén ott lógott az árcédula, ami azért egy exkluzív divatbemutatón elég kellemetlen. A vonulás egyébként fél óráig tartott, a bemutató Gallusz Niki előadásával zárult, aki két dalt énekelt el, az I Have a Dreamet és a Gimme Gimme-t az Abbától. Utóbbi a közönség nem heteroszexuális részének nagyon tetszett.

A ruhamustra záró akkordjaként Kapócs Zsóka ismét reklámblokkosat játszott, újabb ötperces felolvasás következett. Ez egyébként szám szerint a harmadik volt, hiszen a sajtónak a kezdetek kezdetén is tartott egy felolvasást ugyanilyen tartalommal.

Horváth Éva: Az állatmintákat tőlem lopták!

"A ruhák alapjaiban véve nagyon különlegesek. (...) Ami mondjuk nem annyira tetszett, hogy ellopták az én kis állatmintáimat, amik idén az én kollekcióim részei voltak. Amikor meghatározzuk az őszi-téli kollekciót, akkor jönnek anyagok, és akkor mindenki előre meghatározza, hogy neki melyik tetszik az idei évadból, és én vagyok az, aki a tigris, kígyó, zebra, és most pedig ezeket láttam a kifutón. Mivel betervezünk nekik, ezért a mi kollekciónk részét képezik. Persze teljesen más, mint az enyém, de azért tigrisminta. Mondjuk az idei divatkollekció egyértelműen az állatmintákra épül, szóval azért annyira nem tudunk elkanyarodni tőlük, ez egy nehéz dolog" - derített fényt a "lopásra" Horváth Éva.

A ruhamustra utáni "parti" egy nagy, közös nyomorgás volt, negyven négyzetméteren tömörültünk százan, és az egyik résztvevő tájékoztatása szerint nagyjából harminc perc alatt elfogyott a pezsgő, ami a "luxus körülmények" kategóriába nem igazán fér bele, ugyanakkor ezen vélhetően senki nem lepődött meg.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-megloptak.html