Horváth Éva megzabolázta a Playboyt - 3. rész

2011.03.02 00:00

 

Szépségkirálynő, modell, műsorvezető – csupa irigyelt jelző. Ám Horváth Éva élete nem csak csillogásból áll, megjárt nagy mélységeket is. A Borsonline cikksorozatának harmadik részében a modellszakmáról mesél.

 

Horváth Éva a szépségverseny után az egyik legkeresettebb modell lett hazánkban. A szépség sorra kapta a megbízásokat, óriásplakátokon, magazinokban, milliós reklámkampányokban szerepelt. Neve fogalom lett a divatszakmában. Mivel azonban Éva is tisztában van vele, hogy a szépség múlandó, így mindig szem előtt tartotta, hogy folyamatosan képezze magát arra az időszakra, amikor már nem a külsejével szeretne érvényesülni.

A középiskola után elvégeztem a mérlegképes könyvelői tanfolyamot, aztán marketingszakon pedig az Általános Vállalkozási Főiskolát. Pihentem egy kicsit, majd úgy éreztem, hogy ismét iskolapadba kell ülnöm, így pont kapóra jött a Budapesti Corvinus Egyetem másoddiplomás képzése. Természetesen a tanulás mellett nem hagytam fel a modellkedéssel sem, de ha egy munka vagy egy egyetemi előadás között kellett választanom, akkor mindig az utóbbi mellett döntöttem – mesélte Éva.

Ahogyan a leghíresebb modellek zöme, úgy Éva sem kerülhette el, hogy meghívást kapjon a luxus, az ígéretek és a tisztességtelen ajánlatok földjére, Dubajba.

Egy modellügynökség keresett meg egy katalógusfotózáshoz. Rögtön gyanús volt, hogy egy szállodai szobába kellett volna menni, ezért többször nyomatékosan megkérdeztem, hogy ugye nem Dubajról van szó. A modellügynökség vezetője megnyugtatott, hogy egy ékszerfotózásra kértek fel, ezért elmentem a válogatásra. Ott a többi lány mondta el, hogy nagyon jó lesz kint Dubajban, ráadásul nem kell mást csinálni, csak lobogtatni a hajamat egy cabrióban. A többire már nem is voltam kíváncsi, elküldtem a fenébe a főnököt, majd távoztam – mesélte Éva, aki karrierje csúcsán volt, amikor ledobta ruháit a Playboy magazinnak.

Abban máig is sokan egyetértenek a divatszakmában, hogy a 2001-ben Évával készült fotósorozat az egyik legnívósabb, legerotikusabb volt a magyarországi Playboy történetében. Igaz, legendák kötődnek ahhoz a fotózáshoz. Az akkori főszerkesztő, Pósa Árpád egy életrajzi könyvben is beszámolt a fotózásról, mondván, Éva akkori szerelme ragaszkodott a fotózás minden részletének szerződésbe foglalásához, ilyen volt például a helyszín, hogy mi látszódhat, hogy csak és kizárólag az jelenhetett meg és olyan formában, olyan körülmények között, amiben megállapodtak, ennek is köszönhető, hogy Éva fotói messze a legszínvonalasabbak közé tartoztak.

Azokra a képekre büszke vagyok, hiszen máig is vállalhatóak – mondta el az Éden Hotel műsorvezetője.

Forrás: Borsonline

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-megzabolazta-a-playboyt.html