Horváth Éva: Mindig fájt a megcsalás - 4. rész

2011.03.03 00:00

 

Szépségkirálynő, modell, műsorvezető - csupa irigyelt jelző. Ám Horváth Éva élete nem csak csillogásból áll, megjárt nagy mélységeket is. A Borsonline cikkének negyedik részében a férfiakról mesél.

 

Az ember azt hihetné, ha egy nő gyönyörű, remek az alakja, és még okos is, biztosan minden férfi a lábai előtt hever. Kétségtelen, hogy sok udvarlója akad Horváth Évának, de az igazi értéket csak kevés férfiban találta meg.

Fontos számomra, hogy egy férfi szeressen és kezeljen nőként, hogy fel tudják rá nézni. Soha nem szerettem, ha valaki csak csinos kiegészítőként tekint rám. Voltak efféle próbálkozások, de az ilyen hozzáállású férfiak egy-két randinál tovább sosem jutottak nálam. Nekem az számít, hogy önmagamért szeressenek, ne azért, mert a tévében szerepelek. Mivel a Nyilas jegy szülötte vagyok, nagyon fontos számomra egy párkapcsolatban is a szabadság, amit természetesen én is ugyanúgy megadok a páromnak. Megőrülnék attól, ha nap mint nap manikűröshöz és fodrászhoz kellene járnom, hogy megfeleljek valakinek – mondta Éva.

A szabadság természetesen Éva olvasatában nem a hűtlenséget jelenti. A csinos műsorvezető világéletében őszinte és hűséges volt a partneréhez, de sajnos saját bőrén tapasztalta meg, hogy milyen az, amikor az ember elveszíti a bizalmát a másikban.

Én soha nem tudnék a párom szemébe nézni, ha akár egy kicsit is félrekacsintgatnék más férfiak felé. Ha azt érzem, hogy egy kapcsolat kihűlt, akkor továbblépek. Szeretem megbeszélni és lezárni a dolgokat. Éppen ezért nagyon fájdalmasan tud érinteni, ha megcsalnak és a szemembe hazudnak. Ilyenkor mindig saját magamat kezdem el ostorozni. De sajnos ez a világ már csak ilyen – vallotta meg Éva, aki elmondása szerint sokszor sportolással igyekezett túl lenni a szakításain.

– Tavaly lefutottam a félmaratont, és idén szerettem volna indulni a New York-maratonon, de ez az álmom sajnos egy évet csúszik, mert nemrégiben kettős bokaszalag-szakadást szenvedtem. Most bikram jógával tartom kondiban magam, és bízom benne, hogy a félmaratont azért idén is sikerül teljesíteni.

Bár az Éden Hotel háziasszonyát érték az életében csalódások, Kolumbiában nagyon sok pozitív példát látott a családhoz és a párkapcsolatokhoz való hozzáállásról.

Az utóbbi években úgy gondoltam, hogy itthon teljesen más értékrenddel bírnak az emberek, és nem találhatom meg a boldogságot, de kint átértékeltem a dolgokat, és bízom a legjobbakban. Ki tudja, hogy mit hoz a jövő –mosolygott sejtelmesen Éva. Talán pozitív hozzáállásának is köszönheti, hogy a sors a segítségére sietett egy nagyszerű tévés ajánlat képében…

Forrás: Borsonline

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-mindig-fajt-a-megcsalas.html