Horváth Éva összeesett a forgatáson

2011.12.07 00:00

 

Alaposan ráijesztett tévéstábjára a Viasat3 Szép testben című műsorának háziasszonya, amikor váratlanul elájult egy jelenet forgatása közben. Horváth Évát annyira megviselték a történtek, hogy rettegve néz a következő varratszedés elé.

 

- Gyerekkoromban majdnem téves szakmát választottam, ugyanis állatorvosnak készültem, viszont abba nem gondoltam bele, hogy a vér látványa elborzaszt. A rengeteg tanulás után képtelen lettem volna műteni, mert egyszerűen rosszul vagyok, ha vért látok - mesélte Éva, aki előtt nem titkolták a műsor szerkesztői, hogy minden bizonnyal véres jelenetek szemtanúja lesz.

- Mondtam nekik, hogy ne gondolják, hogy én végignézem ezeket a beavatkozásokat, és ha nem akarják, hogy rosszul legyek, akkor hagyjanak ezzel. Így végül sikerült lebeszélnem őket a műtéteken való jelenlétemről. Azt azonban elfelejtették közölni, hogy tíz nappal a beavatkozások után varratszedés van, ahol mindenképpen meg kell jelennem - folytatta a műsorvezető.

- A hölgy már az idősebb korosztályba tartozott, arcplasztikája volt. Amikor az orvos elkezdte szedni a varratokat, észrevettem, hogy egy hatalmas lyuk tátong a páciens fülénél. Rögtön szóltam is a dokinak, hogy valami nincs rendben, de ő azt mondta, hogy ez természetes, mivel az idősebbeknél nehezebben forrnak a hegek, de majd begyógyul. Annyira elborzasztott a látvány, hogy egyszer csak elsötétült minden, és elájultam, majd egy kórházi ágyon ébredtem - mesélte Éva, aki ezelőtt még sosem vesztette el az eszméletét.

- Pánikba estem, mivel még nem volt ilyenben részem. Nem hittem volna, hogy ennyire kikészülhetek. Megnyugtattak, hogy a pácienssel nincs semmi baj, és nem fáj neki, de így is rettegve néztem a következő forgatás elé, ahol ráadásul egy fülplasztika történt, ami kísértetiesen hasonlít az arcplasztikához. Abba kellett hagynom kis időre a forgatást, hogy összeszedjem magam, mert ismét úgy éreztem, hogy rossz vége lesz - tette hozzá a csinos műsorvezető.

Forrás: Stop.hu

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-osszeesett-a-forgatason.html