Horváth Éva pénztárcája nem bírja... videóval!

2010.06.11 00:00

 

A gyönyörű műsorvezető imádja a ruhákat és a cipőket, de sajnos nem teheti meg, hogy minden szezonban lecseréli a ruhatárát!

 

Horváth Éva néhány éve még mini sortokban flangált, de ma már kizárólag a hosszú ruhákat részesíti előnyben. "Átalakul az ízlésvilág, de az újabb és újabb szezonok elején csak megújítom a ruhatáram egy-egy darabbal. Bár csak megtehetném, de szerintem senkinek sem bírja a pénztárcája, hogy lecserélje a gardróbszekrényét. A pénzen túl egyébként nagy probléma például a helyhiány is, amivel folyamatosan küzdök!" - mondta el a tabutv.hu riporterének a modellből műsorvezetővé avanzsált lány.

"Lábbelik terén közködök helyhiánnyal, mert én a cipőket én dobozban tartom. Mindenkinek van valami dilije, nekem az, hogy a cipők dobozban laknak... Minden cipős doboz elején ott van a lakója egy kicsiben lefotózva, de azért nagyjából tudja az ember, hogy mit hol talál. Egyébként ez szerintem nem egy klasszikus értelembe vett mánia, hiszen szerintem még egészséges keretek közt működik ez a dolog nálam!" - osztotta meg a tabutv.hu-ra klikkelőkkel Horváth Éva, aki mostanság azért nem vesz annyi cipőt, amennyit szeretne, mert nincs hová tennie.

Videó:

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-penztarcaja-nem-birja.html