Horváth Éva: Reggeli helyett vacsora

2010.05.06 00:01

 

Az Rtl Klub műsorvezetőnőjét a múlt héten láthattuk utoljára a Reggelit vezetni... Horváth Éva azonban nem búslakodik, sőt, rengeteg terve van a jövőt illetően. A héten pedig a Vacsoracsatában kuktáskodik!

 

A csinos műsorvezetőnőről kevesen gondolnák, hogy nem csak kifejezetten mutatós, hanem igen jó háziasszony is. Pedig így van! Éva elmondta, számára a főzés nem munka, sokkal inkább élvezet. Persze akkor ragad legszívesebben fakanalat, ha van kit elkápráztatnia, azonban legalább olyan szívesen készít ételeket magának is. "Soha nem tanultam főzni, sőt, úgy gondolom, ezt nem is lehet. Ehhez vagy van érzéke valakinek, vagy nincs... Szerintem nekem van, de legalábbis nagyon szeretek a tűzhely mellett állni. Persze ha a páromnak főzhetek, akkor az még jobb érzés, hogy valaki még meg is dícséri a művemet. De az sem gond, ha csak magamnak készítek valami finomságot. Egyébként arra törekszem, hogy egészséges ételeket fogyasszak: sok zöldséget, fehér húst és halat eszem, és ha tehetem, kerülöm a tartósítószereket!"

Soha nem tudna vegetáriánus lenni

Éva már harmadszorra szerepel a Vacsoracsatában, és ezúttal az eddigieknél is jobb, hihetelenül szuper banda verődött össze. "Tudom, közhelyesen hangzik, hogy milyen jó volt a hangulat, de nekünk ez az öt nap valóban óriási bulizásokkal és felhőtlen jó kedvvel telt. Mindenki kitett magáért a főzés terén is. Tudtam, hogy Ádok Zoli vegetáriánus, ezért természetesen én is figyeltem erre" - mesélte a háziasszony, aki jó vendéglátó módjára ügyelt arra, hogy ne kerüljön hús az asztalra. "Mivel nem akartam ötfelé főzni, a többiek is csak vegakajákat kaptak. Előételnek spárgakrémlevest készítettem, aztán spenótos tésztát, végül epres desszertet. Szerintem senki sem bánta, hogy a menü húsmentes volt, mivel minden igen finomra sikerült."

Nem tudnék egy csirkét megölni

Éva elmondta, csak abban az esetben lenne képes lemondani a húsról, ha saját magának kellene levágnia az állatot. Vagy esetleg akkor, ha végignézné, ahogyan leölik és feldolgozzák őket..."Alapvetően én húst eszem hússal. Viszont, ha nekem saját kezűleg kellene kioltanom például egy csirke életét, akkor arra biztosan nem lennék képes!"

Forrás: Epizód magazin

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-reggeli-helyett-vacsora.html