Horváth Éva retteg tőle, mégis megcsinálja

2011.10.12 00:00

 

Horváth Évát az Éden Hotel vezetése után újabb produkcióval bízták meg: a Viasat3 Széptestben című műsorának vezetője lett. A műtéteken nincs jelen, ugyanakkor a varratszedéseken együtt drukkol a szereplőkkel.

 

- Nyilván be tudtam volna menni a páciensekkel a műtétekre, viszont nem biztos, hogy végig tudtam volna nézni. Lehet, hogy előbb hoztak volna ki engem az ápolóba, mint őket. Rosszul vagyok a vér látványától, bár régebben nagyon jól bírtam a tűszúrást, végig is néztem bátran, ma már nem - kezdte az Új Ásznak a gyönyörű modell, aki inkább a lelki ápolásra helyezi a fő hangsúlyt, azonban elkerülhetetlen, hogy néhány durva esettel szembenézzen.

- Elég nagy megrázkódtatás volt számomra, amikor kiderült, hogy a varratokat a szemem láttára fogják kiszedni, de meglepően jól bírtam. A legdurvább látvány az arcplasztika volt, ami egy elég drasztikus beavatkozás; gyakorlatilag egy iszonyatosan nagy vágást jelent a páciens hajas fejbőrén át a füle tövéig - mesélte Éva, aki magától a visszaemlékezéstől is beleborzongott a témába.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-retteg-tole-megis-megcsinalja.html