Horváth Éva tart tőle: nem lesz több ilyen lehetősége

2010.04.15 00:02

 

Elbocsátották az Rtl Klub Reggelijének két műsorvezetőjét: Peller Mariannt és Horváth Évát. A két műsorvezetőt természetesen nemcsak érzelmileg, hanem anyagilag is megviselik a változások.

 

Horváth Éva elmesélte, hogy miként dolgozza fel, hogy műsorvezetőként már csupán április végéig ülhet a Reggeli kanapéjába.

- A Mariann említette búfejeltő kávé nem biztos, hogy kávé lesz - nevetett Éva, aki bár szomorú, nem vesztette el bizakodását. - Rosszul esik az embernek, amikor egyik napról a másikra történik meg vele ilyen dolog, de emellett tudom, hogy egy óriási dolog volt számomra a Reggeli-zés. Próbálok pozitívan állni a történtekhez, például több időm lesz olvasni, edzeni, magammal foglalkozni. Amikor ezeket elhatároztam magamban, akkor talán még fel sem fogtam, hogy mi történt velem, a szavak eljutottak a fülemig, de jelentésük még nem tudatosult bennem. Így később persze előfordult, hogy mégsem volt kedvem elmenni edzőterembe vagy éppen futni, így otthon maradtam - vallotta be.

- Az ember tudja, hogy következnek be változások az életében, és lesz ennél jobb is, de nem tudom, hogy az Rtl Klubnál mi jobb történhetne velem - jegyezte meg. Évának a Reggelin kívűl több lehetősége is nyílik képernyőn maradni.

- Viszont élő szerződésem van a Coollal, az Rtl-től sem örökre búcsúztunk el. Péter azt mondta nekem, hogy nem megválunk, csak egy lehetőség szállt el. Remélem, a jövőben lesz még alkalmam Mariannal dolgozni, mert imádom - mondta az egykori modell, aki az elmúlt egy évben nem mindig volt biztos magában.

- Mindenkinek tiltják, hogy fórumozókat olvassanak, mert ki lehet készülni a rengeteg negatív hozzászólástól. Ennek ellenére én mindig végigböngésztem ezeket, és jócskán találtam bántó dolgokat is, de az építő kritikákból próbáltam tanulni. A kírúgás után előre féltem, hogy mi lesz az interneten, de legnagyobb meglepetésemre rengeteg pozitív gondolatot olvastam, sokan sajnálják, hogy távozunk, és rengetegen dícsérnek - számolt be Éva öröméről.

Forrás: Star magazin

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-tart-tole-nem-lesz-tobb-ilyen-lehetosege.html