Horváth Éva: Tíz hétig élveztem az Édent

2011.02.23 00:00

 

Budapest — Két és fél hónapig élvezte a kolumbiai életet Horváth Éva (32), a Viasat3 valóságshow-jának műsorvezetője. A modell a Hotel Éden című műsor karibi „luxusbörtönében" élt.

 

Elképesztő ez a villa! Gyönyörű, mediterrán stílusú, hat hálószobás, kétmedencés ház. Persze nem a műsor szereplőivel laktunk egy szobában; a spanyol tervező, aki megálmodta ezt a villát, úgy alakította ki, hogy legyen benne szerkesztőségi szoba, vezérlőszoba és miegymás. Itt éltük a mindennapjainkat a játékosokkal együtt – mondta el Éva, aki a ház tulajdonosával is összebarátkozott.

Nagyon vicces figura, egy helyi férfi, aki mindenhova Harley–Davidsonnal közlekedik. Gyakran jött kíváncsiskodni, érdekelte őt is, mit csinálnak a Hotel Éden játékosai, hiszen ez az a hely, ahol bármi megtörténhet. Egyszóval jött kukkolni! – nevetett Éva, aki imádta a kinti életet.

Nyugodt emberek, meleg, napsütés, medence, gyönyörű helyek és mindenféle finomság. Tökéletes volt kint minden, amikor csak tudtam, megnéztem minden látványosságot a környéken. Két és fél hónap alatt annyira hozzászoktam a kinti körülményekhez, hogy noha hiányoztak a szeretteim, mégse volt kedvem hazajönni – mosolygott a jövő héten induló műsor háziasszonya.

Forrás: Blikk

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-tiz-hetig-elveztem-az-edent.html