Horváth Éva: Várom a férfit akinek szülhetek!

2009.12.10 00:00

 

Néha épphogy csak az éjszakáit nem tölti benn a stúdióban Horváth Éva modell. A műsorvezetőnő általában ki sem látszik a teendőkből, viszont úgy gondolja, ha megtalálja az igazit, készen áll a családalapításra!

 

"Véleményem szerint az embernek arra van ideje, amire szakít! Jelenleg valóban csak a munka tölti ki az életemet, azonban most ezt élvezem! Viszont amint egy olyan férfi lesz mellettem, aki megérdemli, azonnal szülök!" - mesélte Évi, aki ha az RTL Klub Reggelijét vezeti, hajnali négykor kel, ötkor sminkelik és hatkor már kedvesen mosolyog a nézőkre.

Azonban tízkor sem ér véget a nap számára. A műsort követően ugyanis gyakran átmegy a Cool Tv-be, hogy ott folytassa a beszélgetéseket. Persze megesik, hogy fáradt, de ez sosem látszódhat rajta.

"Néha nagyon irigylem a rádiós műsorvezetőket, mert ők akármilyen kialvatlan és nyúzott arccal is odaülhetnek a mikrofonjaik mögé. Én viszont soha nem tehetem meg, hogy ne a legjobb formámat mutassam. Volt olyan, hogy a Reggeliben 5 órakor kezdtem és a Coolban délután 5-kor végeztem..."

És ha Évát a tizenkét "órázás" nem fárasztotta volna le eléggé, akkor még elrohan egy divatbemutatóra is, ahol a saját, Sugarbird kollekcióját mutatja be.

"Ugyan az őszi-téli ruhákat már láthatta a nagyközönség, de a tavaszi-nyárin már mostanában el kell kezdenünk dolgozni. Mivel én a kollekciót nem csak bemutatom, hanem tervezem is, ezért bőven van vele munka!"

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-varom-a-ferfit-akinek-szulhetek.html