Horváth Éva végre lazíthat vasárnap

2012.10.22 00:00

 

Horváth Éva az utazás szerelmese. A csinos műsorvezető nemrég járt Mexikóban, mostanság esküvőről esküvőre látogat, közben pedig felfedezhetjük vele Magyarország népszerű úticéljait is.

 

Horváth Éva végre lazíthat vasárnap, ez a nap ugyanis az övé. A műsorvezető eddig a VIASAT3 Fátylat rá! című reality-jében forgatott, mostanság azonban egy új, testhezálló feladat is rátalált, hiszen imád utazni.

- Egy új utazási magazinműsorba vágtam a fejszémet. Az Utazóna különlegessége, hogy nemcsak vezetem a műsort, de szerkesztem is. Így egy-egy adás után hazamegyek és nekiállok vágni, összerakni az adást. A Fátylat rá! forgatásai véget értek, így felszabadult az egyik "felem". Vasárnap most már nyugodtan, kényelmesen leülhetek a tévé képernyője elé: délelőtt az utazós műsort, este pedig az esküvői reality-t nézem. Azt szoktam mondani, hogy ez az én napom - mesélte a STOPnak Horváth Éva.

A műsorvezető leginkább munkája miatt utazott a nyáron, így vágyik is egy kis pihenésre. Leginkább a melegebb éghajlatú országokat részesíti előnyben.

- Az Éden Hotel forgatási helyszíneit például imádtam. A hideget nem szeretem, nem is vagyok a téli sportok szerelmese. Nem szeretek síelni, nem szeretem a havat. Örök kettősség van bennem: megfagyok télen, de mégsem öltözök fel. Tüzes a csillagjegyem, Nyilas vagyok és télen születtem. Anyukám azt mondja, valószínűleg ezért taszítom magamtól ezt az évszakot. Érdekes, hogy az nem zavar, ha 35 fok van, simán kimegyek futni a szigetre, ha viszont fagyközeli a hőmérséklet, senki sem tud kimozdítani! Szóval meleg, meleg, meleg, fürdőruha és tengerpart! - nevetett a műsorvezető.

https://www.horvath-eva.hu/horvath-eva-vegre-lazithat-vasarnap.html