Horváth Évának bejöttek a görög pasik

2010.08.25 00:00

 

A műsorvezető Athénban és Santorinin járt, ahol lenyűgözte a napsütés és a sok jóképű fiatalember.

 

Horváth Éva beleszeretett Görögországba. A műsorvezető öt évvel ezelőtt megnyert ott egy szépségversenyt, és azóta a szervezők minden évben visszahívják. Éva pedig amikor tud, megy. Legutóbb Athénban és Santorinin járt, de elég nehezen vágott neki az útnak.

- Repülni nem szeretek. És a repülőgépen mostanában ezeknek a légörvényeknek köszönhetően, ami szerintem egész Európát bejárja, állandóan ugrált a gép, és azt egyszerűen nem tudom elviselni. Erre valamilyen terápiát ki kell találni, de az az igazság, hogy ez egyre súlyosbodik nálam.

Éva igazi napimádó, ez a bőre színén is látszik, minden nyáron csokibarna. A műsorvezető természetesen Görögországban is süttette a hasát. Délutánonként kirándult, este pedig a szórakozóhelyeket fedezte fel, ahol szemügyre vette a görög pasikat is.

- Csak ámultam és bámultam, sok helyes görög pasi van, az én karakterem, szeretem a sötétebb karaktereket: sötétebb haj, kreolosabb bőr és nagyon sok ilyennel találkoztam. Most a döntőn egyébként egy görög modell srác ült mellettem, ő pont szőke hajú, kék szemű, de ő is jóképű volt.

Éva új hobbijának, a fotózásnak is hódolt a vakáció alatt. Szívesen járta Santorinit, témák után kutatva.

- Görögországban hatalmas sztrájkok vannak, nem járnak a buszok, a repülőgépek, de van olyan, hogy a komp sem indult el Santoriniből Athénba, úgyhogy nagyon féltem attól, hogy ne adja Isten, nem jutok egyszerűen Budapestre. De a végén szerencsére azokon a napokon, miken én pont repülőn ültem, akkor ezek elindultak, és nem volt fennakadás.

Évát cseppet sem tántorította el a kis fennakadás a következő görög úttól. Rengeteg feltérképezni való hely várja még. A barna szépség azt tervezi, hogy még idén visszatér egy kis időre Hellászba.

A reflektor riportja itt látható

https://www.horvath-eva.hu/horvath-evanak-bejottek-a-gorog-pasik.html