Horváth Évának elment a hangja az Éden Hotel forgatásának első napján

2011.03.08 00:00

 

Döcögősen indult Horváth Éva számára az Éden Hotel kolumbiai forgatása: a játék műsorvezetőjének már első nap elment a hangja. Ráadásul Éva nemcsak félregyógyszerezte magát, de a forgatás csúszása esetén felmerülő kötbér miatt is aggódhatott.

 

Óriási meleg fogadott Kolumbiában, de a szállásunkon ebből mit sem éreztünk, mert légkondiban nem volt hiány. Ez lett a vesztem, mert ráment a hangomra a hőmérsékletkülönbség. Egyszerűen nem jött ki hang a torkomon. A stábtól kaptam egy gyógyszert, amit három napon át szedtem, de nem volt semmi hatása. Kiderült közben, hogy félregyógyszereztek, mivel savlekötőt ettem napokon át, nem megfázásra való orvosságot – magyarázta Éva, aki végül inkább orvoshoz fordult.

Azonnal felkerestem a helyi dokit, aki aztán lefektetett az asztalra, és a fenekembe nyomott egy injekciót. Két nap múlva végül szerencsére visszatért a hangom. Közben azért folyamatosan ott lebegett a szemem előtt a kötbér összege, de szerencsére megúsztam a dolgot. A forgatásokon még néhányszor le kellett állnunk a köhögőrohamaim miatt, de más bajom nem akadt a két hónap alatt, miközben a stáb többi tagja folyamatosan tűzlégycsípésekkel és gyomorproblémákkal küszködött – árulta el Éva.

Forrás: Borsonline

https://www.horvath-eva.hu/horvath-evanak-elment-a-hangja-az-eden-hotel-forgatasanak-elso-napjan.html