Közösen tervezget Éva, Linda és Regina

2011.12.16 00:00

 

Budapest – Hazautaznak a Sugarbird lányok karácsonyra. Zimány Linda (25) és Dukai Regina (28) szüleivel tölti a szentestét, Horváth Éva (33) pedig lélekben már a mexikói kiruccanásra készül, hamarosan repül az Éden Hotel 2 forgatására. Ám előtte összeültek egy közös tervezgetésre, hiszen már tele vannak új ötletekkel a tavaszi kollekcióra.

 

Szabad kezet kaptunk.  Most először a pasikra is gondoltunk: trikók és alsónadrágok is készültek – nyilatkozta Dukai Regina. A lányok azt is elárulták, mit viselnek majd az ünnepen. – Regina hazautazik Kapuvárra, én Nagykanizsára a szüleimhez. Szenteste mindig csinosan felöltözünk, a többi napon, amikor a közeli barátok és a rokonok jönnek, lazább ruhákat választok – mesélt a Blikknek Zimány Linda. Regina hozzátette, ő már december elején kezdte az ünneplést.

 

Videó címe: Véres karácsony a sztártervezőkkel https://www.pixter.hu/video?id=31922

 

Mivel nagyon keveset vagyok otthon, a szentestét anyukáméknál töltöm, egyébként a páromnál vagyok Olaszországban, így én már most feldíszítettem a karácsonyfát, hogy ki tudjam még élvezni – mondta nevetve Regina.

Forrás: Blikk

https://www.horvath-eva.hu/kozosen-tervezget-eva-linda-es-regina.html