Rágyúr az új évre Horváth Éva

2014.01.08 19:39

 

Budapest - Fitt testre vágyik Horváth Éva (34), aki ezért már csak álmodozik például a szalonnáról. A modell-műsorvezető úgy kezdte a 2014-es évet, hogy betáblázta a naptárát a napi edzések időpontjával, és szeretné elérni a célját.

Hirdetés

– Éppen egy ötnapos léböjtkúra második napjánál tartok, és úgy vettem észre, hogy az elmúlt években sikerült annyi felesleges energiát felhalmoznom, hogy nem is éreztem szédülést vagy rosszullétet a kúra első napján.

Heti 5-6 alkalommal jár edzeni Éva, lelkesen emelgeti a súlyokat a konditeremben

 

Természetesen mielőtt belevágtam, megkérdeztem az edzőmet, aki azt mondta, hogy a hosszabb léböjtöknek nincsen értelme – magyarázta Éva, aki mindennap másfajta frissen facsart gyümölcsök és zöldségek levét issza.

– Most heti 5-6 alkalommal járok edzeni. Persze a versenyzés nincs tervbe véve, de azt mondtam, hogy nézzük meg, melyek a határaim, meddig tudok elmenni az edzésben és a diétában – tette hozzá Éva, akinek a legnagyobb gondot nem is a sport, hanem az étkezés jelenti, ám a hatékonyság miatt most majd változtatnia kell az evési szokásain.

F. R.

https://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/ragyur-az-uj-evre-horvath-eva-2230789