Rettegnek Horváth Évától az új reality show játékosai - 5. rész

2011.03.04 00:00

 

Szépségkirálynő, modell, műsorvezető – csupa irigyelt jelző. Ám Horváth Éva élete nem csak csillogásból áll, megjárt nagy mélységeket is. A Borsonline cikksorozatának befejező részében a dél-amerikai élményeiről és az Éden Hotelről mesélt.

 

Éva közel négy éve vezette már a Cool TV délutáni élő műsorát, amikor az RTL Klub felkérte, hogy csatlakozzon a Reggeli csapatához. Mivel jó ideje műsorvezető volt Nyíregyházán egy reggeli műsorban, így hozzá volt szokva a korán keléshez.

Nagyon jó időszaka volt ez az életemnek. Mindkét csatornánál sokat tanultam szakmailag, érdekes embereket ismerhettem meg, és zseniális csapatokkal dolgozhattam együtt. Most is sokszor gondolok a régi szép időkre, amelynek egyszer csak vége szakadt. Sajnos ebben a műfajban ez bármikor megtörténhet. Szerencsére csak egy kis pihenő volt az életemben, amikor jött a lehetőség, hogy belevágjak életem eddigi legnagyobb kalandjába – mesélte Éva, aki a VIASAT3 hamarosan induló realityjének a műsorvezetője lett.

Az Éden Hotelben egy eddig teljesen új oldalamat ismerhetik meg a nézők. Én voltam a „szigorú tanárnő” és ha megjelentem, főleg váratlanul, a hotelben, akkor rettegtek tőlem a játékosok. Aki jól ismer engem, az tudja, hogy a magánéletben teljesen idegen tőlem ez a jégkirálynő szerep, közvetlen vagyok. Persze nekem is voltak kedvenc karaktereim, akiket majdnem megkönnyeztem, amikor távoztak a játékból – mesélte Éva.

A műsorvezető, ha csak tehette, nyomon követte a hotelben zajló eseményeket:

Sokszor azokon a napokon, amikor nem volt felvételem, a szerkesztőségben ültem és figyeltem, hogy alakulnak a taktikai lépések. Elképesztő, hogy miképp csűrték-csavarták az eseményeket. Egyik napról a másikra szinte száznyolcvan fokot fordultak a dolgok a játékban – mondta Éva, aki a forgatás közben beleszeretett Kolumbiába, és a karácsonyi ünnepeket is Dél-Amerikában töltötte:

A sztereotípiákkal ellentétben Kolumbia egyáltalán nem veszélyes, ellenben gyönyörű ország. A turizmus még nem lendült fel annyira, viszonylag kevés turistával találkoztunk, amit kifejezetten élveztem. Több helyre is elutaztunk: jártam Gabriel Garcia Marquez házában Cartagenában, aztán amikor a forgatás után anyu kijött hozzám, a karácsonyt Bogotában töltöttük. Együtt utaztunk el Peruba tíz napra, gyermekkori álmom vált valóra.

Forrás: Borsonline

https://www.horvath-eva.hu/rettegnek-horvath-evatol-az-uj-reality-show-jatekosai.html